آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»کشاورزی»فروش بذر سوئيس چارد هفت رنگ
فروش بذر سوئيس چارد هفت رنگ-pic1

فروش بذر سوئيس چارد هفت رنگ

بذر سوئیس چارد هفت رنگ تولید آمریکا با عالی ترین کیفیت ، قدرت جوانه زنی بالا و زیبایی و عطر و طعم خیره کننده را از ما بخواهید.
مجتمع کشاورزی فردین (فردین کشت)پیشرو در تولید و تحقیقات صیفی جات فرنگی وجدید در ایران
از اینستاگرام و وب سایت ما بازدید فرمایید :
www.fardinkesht.ir
اینستاگرام:Fardinkesht
09172020400 تلگرام
09171320826
ایمیل :fardinkesht@yahoo.com
سوئیس چارد یکی از سبزی های محبوب در جهان است. یک منبع عالی برای ویتامین ث و آ و کا است و منبع خوبی برای منیزیم، پتاسیم و آهن است. یک بشقاب رنگی و دلچسب برای شما درست می کند. علاوه بر این در سوپ، پاستا و سایر غذاها استفاده می شود.

به طور معمول از اواخر فصل تابستان تا پاییز برداشت می شود. در بسیاری از بازارها در تمام طول سال تولید می شود. به طور معمول ? رنگ قرمز، صورتی و زرد و ساقه های سفید دارد.

سبزیجات به عنوان یک منبع بزرگ مواد غذایی به حساب می آید. در صورتی که ما میزان مواد غذایی سبزیجات را نمی دانیم. تحقیقات نشان داده است که برگ های سوئیس چارد حداقل محتوای ?? آنتی اکسیدان پلی فنل مثل کامفرول، فلاونوئید است که در بروکلی، کیل و توت فرنگی نیز یافت می شود. در کنار کامفرول یکی از فلاونوئیدهای اولیه موجود در سویس چارد فلاونوئیدی به نام سینجنیک اسید است که به دلیل خاصیت کنترل قند خون مورد توجه قرار گرفته است. این فلاونوئید از فعالیت آنزیم آلفا گلوکوزیداز جلوگیری می کند. هنگامی که این آنزیم مهار می شود کربوهیدرات کمتری به قندهای ساده تبدیل می شود و قند خون ثبات بیشتری دارد، می توان از این گیاه به عنوان یک کنترل کننده قند خون نام برد.

سوئیس چارد مانند چغندر قند یک منبع منحصر به فرد ماده غذایی گیاهی به نام بتالاین است. در این خانواده بتالاین رنگدانه ارغوانی مایل به قرمز و همچنین بتازانتین با رنگدانه زرد یافت می شود که هر دوی آن ها در چارد یافت می شود.

دانشمندان در ساقه و رگبرگ های ارغوانی مایل به قرمز چارد حداقل ? رنگدانه بتاسیانین شامل، بتائین، ایزوبتائین و ایزوبتانیدین را تشخیص داده اند. در ساقه ها و رگبرگ های زرد رنگ حداقل ?? رنگدانه بتازانتین شامل هیستامین-بتازانتین، آلانین-بتازانتین، تیرامین-بتازانتین و ?-متوزیرامین-بتازانتین یافت شده است. بسیاری از رنگدانه های یافت شده در چارد خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و سم زدایی نشان داده اند.

خاصیت سم زدایی به وسیله بتالاین ها ایجاد می شود. که شامل پشتیبانی از برخی مراحل به ویژه ? مرحله سم زدایی گلوتاتیون می شود.



توصیه های سلامت غذایی
سوئیس چارد فقط در منطقه مدیترانه به عنوان یک سبزی پرطرفدار مرسوم نیست بلکه یکی از سبزی های پرفایده در جهان و رتبه دوم از نظر تغذیه ای را بعد از اسفناج در بین سبزی ها دارد و یکی از ? سبزی موثر در کاهش اگزالیک اسید خون است. برای این منظور برگ ها به عرض ??? سانتی متر و ساقه های ??? سانتی متری را ? دقیقه در آب می جوشانند. برای پختن سوئیس چارد با حفظ مواد غذایی مطلب زیر را بخوانید.

برخی خواص سوئیس چارد:
گرچه چارد مثل سایر سبزیجات خانواده چغندر مورد مطالعه قرار نگرفته است هیچ شکی در مورد ارزش چارد در حفظ سلامت ما وجود ندارد. ارقام جالب، رنگ های پرطراوت چارد به سرعت شناسایی شدند که شامل برگ های سبز تیره و رنگین کمانی از رنگ قرمز، صورتی و زرد در ساقه و رگبرگ ها دارد. که همه آن ها خاصیت آنتی اکسیدانی، ضد التهابی یا هر دو را دارند. بهترین مزیت چارد، تنظیم قند خون بدن است.


مجتمع کشاورزی فردین (فردین کشت)پیشرو در تولید و تحقیقات صیفی جات فرنگی وجدید در ایران
از اینستاگرام و وب سایت ما بازدید فرمایید :
www.fardinkesht.ir
اینستاگرام:Fardinkesht
09172020400 تلگرام مهندس هادی فردین
09171320826
ایمیل :fardinkesht@yahoo.com


آگهی دهنده: hadi fardin
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - کشاورزی در تهران
آدرس: فارس داراب خ فيضيه ساختمان فردين کشت
قیمت: 09172020400
به روز شده در:۱۳۹۶/۵/۱۰
بازدید: 403 بار
ایمیل: