آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»کشاورزی»سیستم رطوبت‌ساز فوگر یا مه پاش (میست)
سیستم رطوبت‌ساز فوگر یا مه پاش (میست)-pic1

سیستم رطوبت‌ساز فوگر یا مه پاش (میست)

سیستم مه‌پاش که با نام سیستم رطوبت ساز نازلی ، سیستم میست یا فوگر یا مه ساز نیز مشهور است یک ابزار موثر و کارا جهت خنک کردن و تامین رطوبت فضاهای بزرگ یکپارچه مانند گلخانه های پرورش گل و گیاه و قارچ، سالن های پرورش دام و طیور، سوله ها و فضاهای باز یا بسته صنعتی، فضاهای باز تفریحی، پارک ها و غیره با استفاده از نازل مه‌پاش و ایجاد مه سرد می‌باشد.

این سیستم مخصوصا جهت خنک سازی و تامین رطوبت گلخانه‌ها و یا سالن های پرورش دام و طیور که در تابستان با مشکل بزرگ رطوبت پایین و گرمای زیاد محیط مواجه می‌باشند کاربرد بیشتری یافته است زیرا رطوبت پایین و دمای بالا در این گونه محیط ها باعث کاهش شدید تولید محصول شده و مشکلات عدیده ای را به وجود می‌آورد . امروزه استفاده از سیستم یا دستگاه مه پاش در مرغداری گوشتی ، گاوداری ، گلخانه و پرورش قارچ امری ضروری است.

اساس کار سیستم مه پاش سرد بر اصل تولید ذرات بسیار ریز آب در حدود اندازه تقریبی بین ۳ تا ۲۰ میکرون ( بسته با نازل مه پاش مورد استفاده) با استفاده از نازل مه‌پاش و پخش آنها به طور یکنواخت در کل محیط می‌باشد که این ذرات به دلیل ریزی و سبکی فوق العاده و نسبت بالای سطح به حجم در هوا به صورت معلق در آمده و با جذب سریع گرمای موجود درفضا تبخیر می‌شوند و فضا را خنک کرده و رطوبت داخل فضا را افزایش می‌دهد، بدون اینکه هیچگونه اثری از خیسی بر روی سطح کف از خود باقی بگذارد.

در سیستم رطوبت زن و خنک کننده مه پاش یا دستگاه مه ساز سرد از اصل خفقان یا کاهش ناگهانی فشار از یک فشار بالا به یک فشار پایین برای تبخیر آب استفاده می‌شود.
لوازم و تجهیزات سیستم رطوبت‌ساز (مه‌پاش):
نازل برنج-استیل
پمپ پیستونی سیستم مه‌پاش
شیلنگ فشار قوی مخصوص مه‌پاش
نشانی: اصفهان-جاده اصفهان-شیراز، کیلومتر 2جاده قلعه شور-روبروی پمپ گاز
تلفن تماس: 36809030-031
همراه: 9214 313 0913
وب سایت: www.rooyesh.org
ایمیل: info@ rooyesh.org


آگهی دهنده: حمید خادم الفقراء
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان اصفهان - بهارستان - کشاورزی در بهارستان
آدرس: اصفهان-جاده اصفهان-شیراز، کیلومتر 2جاده قلعه شور-روبروی پمپ گاز
به روز شده در:۱۳۹۶/۴/۳
بازدید: 473 بار
ایمیل: