آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»کشاورزی»فروش ويژه بذر انواع کلم + مشاوره رايگان!
فروش ويژه بذر انواع کلم + مشاوره رايگان!-pic1

فروش ويژه بذر انواع کلم + مشاوره رايگان!

دوست عزیزم اگر در هر جای کشور عزیزمان ایران هستید و زمین وآب کافی در اختیار دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم به جای کشت های سنتی به کشت های جدید روی آورید.
مجتمع کشاورزی فردین کشت به مدیریت مهندس هادی فردین (کارآفرین برتر کشوری و نویسنده کتاب بروکلی کارمیلیونر) پیشرو در تولید انواع صیفی جات جدید در ایران.
بذر انواع کلم های جدید( بروکلی،بروکسل، رومانسکو،کلم گل بنفش، کلم گل سبز، کلم گل پرتقالی، کلم قمری بنفش) مناسب با اقلیم منطقه شما را با بهترین قیمت به شما عرضه نموده و از صفر تا صدکشت داشت و برداشت شما را همراهی خواهیم کرد.
به ما اعتماد کنید و در طی یک کشت چهارماهه سود حلال و قابل توجهی بدست آورید.
داستان مهندس فردین و فردین کشت !
سالها پیش که از کامپیوتر و IT خسته شده بودم به علاقه قلبی خودم رجوع کردم و به همه چیز پشت پا زدم و به مزرعه بازگشتم. جایی که در کودکی به همراه مرحوم پدرم به کشت و زرع سنتی می پرداختیم و همیشه میدیدم که عایدی چندانی هم از زراعت نداریم. یک بار هم یادم می آید که پدرم با ده تن هنداونه به بندرعباس رفت و فقط با یک گونی برنج بازگشت.
سالها ذهن من درگیر این بود که چرا کشاورزان اروپا و آمریکا از ثروتمندان جامعه خود هستند اما کشاورزان ایرانی هر روز بدهکارتر و گرفتارتر می شوند ؟ و زمانی که فهمیدم تعداد سوژه های کشاورزی در دنیا بیش از هفتاد هزار مورد و در ایران عزیز من فقط ??? مورد است به خود گفتم یالا بلند شو کاری برای کشورت کن !
و اینجا بود که مجتمع کشاورزی فردین کشت با مدیریت مهندس هادی فردین از سال ???? فعالیت خود را با استفاده ازتجارب بزرگان این مرزوبوم ،اساتید بزرگوار (دکتربهمن سماک محمدی،مهندس محمدایرجی)و باهدف توسعه کشاورزی نوین در ایران آغاز نمود.
در طی این مدت برآن شدیم تا با کاشت و معرفی جدیدترین رقم صیفی جات فرنگی و توسعه صادرات محصولات تولیدی گامی در جهت اقتصادی سازی فعالیت های کشاورزی در ایران برداریم.
درابتدا در مقیاس هزار متر فعالیت خود را آغاز کردیم و امروز مفتخریم که صدها هکتار از اراضی کشور عزیزم به زیر کشت صیفی جات فرنگی و جدید برده ایم و برای هزاران نفر اشتغال پایدار ایجاد کرده ایم. .در طی این مدت رقمهای مختلف انواع کلم بروکلی، بروکسل و کاهوهای رنگی را آزموده ایم و بهترین رقمها را وارد نموده و به مشتریان خود عرضه می داریم.
در حال حاضر بیش از صدها هکتار از اراضی کشور با نظارت و مدیریت مجموعه فردین کشت به زیر کشت محصولات صیفی جات جدید و فرنگی رفته اند که هر روز بر میزان این مزارع افروده می شود.
تمام تلاش ما براین بوده است که با استفاده از دانش مهندسین و متخصصین این امر بتوانیم کشت های نوین را در ایران گسترش دهیم و باسود حاصل از این کار اقدام به تاسیس گلخانه های مدرن نموده و با زمین و آب کشاورزی به صورت سنتی و فاجعه بارتر از آن غرقابی رسما خداحافظی نماییم ،شاید چیزی برای نسل های آینده ما باقی بماند.
هم اکنون در اینستاگرام فعالیت چشمگیری داریم که هر روز بر تعداد دنبال کندگان صفحه فردین کشت افزوده گردیده و در تلگرام هم به آموزش هموطنانمان مشغول هستیم.
فعالیت های ما در حال حاضر عبارتند از

1. مزرعه داری (کشاورز بوده ، هستیم و خواهیم بود ) از بروکلی گرفته تا بروکسل و انواع کلم های رنگی ، کاهو ، نخود فرنگی و ذرت مکزیکی رو میکاریم.
2.واردات و فروش بذر صیفی جات جدید و فرنگی در ایران . تلاش می کنیم هر بذر جدیدی که دارای تاییدیه سلامت کشاورزی اروپا و آمریکا باشد را جهت مصرف ایرانیان عزیز در حجم کم و خانگی وارد کنیم .
3. مشاوره و راهنمایی احداث مزارع صیفی جات فرنگی و جدید صفر تا صد کاشت تا فروش و ارائه به بازار
4. برگزاری سمینارهای آموزش کشاورز میلیونر جهت دانشجویان و علاقمندان به بخش کشاورزی خصوصا ناامیدها و کسانی که فکر می کنند نمی شود از کشاورزی جدید در ایران پول درآورد !
5.حمایت و حرکت در جهت هر فعالیتی که به توسعه کشاورزی جدید در ایران کمک نماید.

تلاش کرده ایم در زمینه کلم بروکلی به صورت تخصصی فعالیت نماییم و در حال حاضر بزرگترین و تنها تولید کننده ترشی کلم بروکلی،عسل کلم بروکلی و بذر ارگانیک کلم بروکلی جهت درمان بیماری اوتیسم هستیم.
بسیار خوشحال می شویم که در این مسیر از نظرات، انتقادات و پیشنهادات تمامی هموطنان عزیزمان، اساتید ارجمند مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی و دانشجویان عزیز بهره گیریم.با ما از طریق تلگرام در تماس باشید
از وب سایت و پیج اینستاگرام ما بازدید فرمایید :
www.fardinkesht..com

اینستاگرام : fardinkesht

تلگرام:
400 20 20 0917 (ممنون میشیم اگه فقط در تلگرام پیام بدید و از تماس غیر ضرور خودداری فرمایید)

هادی فردین
ایمیل :fardinkesht@yahoo.com


آگهی دهنده: hadi fardin
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - کشاورزی در تهران
آدرس: فارس- داراب- خيابان فيضيه- ساختمان فردين کشت
قیمت: 09172020400
به روز شده در:۱۳۹۸/۹/۹
بازدید: 293 بار
ایمیل: